دانلود مراسم هفتگی 93/05/29 کربلائی جواد مقدم

دانلود مداحی و مولودی

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ دانلود مداحی و مولودی خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

تصویری

فرمت: mp4

تیزر
اربابم حسین دلمو برده-شور
من که یک عمری دم ز عشق ناب زدم-شور
ذکر تو آهنگ لبهای من-شور
غروب جمعه ست دوباره-واحد
نذر کردم که شوم زائر بین الحرمین-شعرخوانی
در زدم بازم در و وا کردی-شور
هزار مرتبه شستن به مشک و گلاب-مدح

 

 

صوتی

فرمت: mp3

تیزر
اربابم حسین دلمو برده-شور
من که یک عمری دم ز عشق ناب زدم-شور
ذکر تو آهنگ لبهای من-شور
غروب جمعه ست دوباره-واحد
نذر کردم که شوم زائر بین الحرمین-شعرخوانی
در زدم بازم در و وا کردی-شور
هزار مرتبه شستن به مشک و گلاب-مدح

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه